دوره جامع افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس

کل نتایج زندگی شما وابسته به عزت نفس و اعتماد به نفس شما می‌باشد. ماموریت دوره جامع عزت نفس و اعتماد به نفس این هست که شما شخصیت قوی تری را از خودتان بسازید و از لحاظ درونی فرد قدرت‌مند تری باشید.

3,000,000 تومان

به نام خداوند مهربان

خیلی خوشحال هستم که شما در حال مطالعه صفحه دوره جامع عزت نفس و اعتماد به نفس هستید.

قطعاً یکی از بهترین دوره‌هایی که در زندگی خودم طراحی کردم دوره عزت نفس و اعتماد به نفس هست. در تمام این سال‌هایی که زمینه آموزش فعالیت کردم و به افراد خیلی زیادی مشاوره دادم متوجه شدم که اگر تمام عوامل موفقیت را بزاریم در یک کفه ترازو و داشتن عزت نفس بالا و اعتماد به نفس بالا  رو بزاریم در یک کفه ترازو قطعاً داشتن عزت نفس و اعتماد به نفس بالا سنگینی می‌کنه و اثر بسیار بسیار زیادی رو در موفقیت ما انسان‌ها داره.

بارها گفتم اگر پدر و مادری فقط عزت نفس بالا و اعتماد به نفس بالا را در وجود فرزند خودشون ایجاد کنند. زندگی فرزندشون تضمین شده است چرا که اگر فرد اعتماد به نفس بالا داشته باشه در هر جایگاه شغلی می‌تونه موفق باشه.

وقتی عزت نفس شما افزایش پیدا کند دستاوردهای زیر رو خواهید داشت:

  • شما ذاتاً خودتان را فرد ارزشمندی می‌دانید و ارزشمندی خودتان را در مقایسه با دستاوردهای خود قرار نمی‌دهید و برای همین همیشه حال شما خوب است و احساس بهتری رو نسبت به زندگی دارید.
  • فردی که عزت نفس بالایی رو درون خودش ایجاد کرده دیگه نسبت به حرف‌های دیگران حساسیت بیش از حد نداره و میتونه خودش تصمیمات مهم زندگی خودش رو بگیره
  • فردی عزت نفس بالایی داره با توجه به اینکه خودش رو لایق و شایسته ارتباطات خوب، شرایط خوب، ثروت، نعمت و سلامتی می‌دونه اتفاقات عالی به صورت خودکار وارد زندگی فرد میشه
  • فردی که عزت نفس بالا داره احساسات منفی کمتر به سراغ ذهنش میاد و احساساتی نظیر احساس گناه، احساس خشم، احساس نفرت، احساس کینه، در وجود فرد کمرنگ می‌شود به همین دلیل لذت بیشتری را از زندگی می‌بره
  • بخش عمده‌ای از دلایل اینکه افراد دچار افسردگی میشن به دلیل کمبود عزت نفس هست.

فردی که اعتماد به نفس بالایی را در خودش ایجاد می‌کنه به دستاوردهای زیر می‌رسه:

  • عملگرایی شما افزایش پیدا می‌کنه.
  • کسی که اعتماد به نفس بالا داره بسیار فرد عملگرایی هست و از نتایج عملکردهای خودش نمی‌ترسه و مسیر زندگی رو زندگی میکنه
  • اعتماد به نفس بالا روابط شما را لذت بخش می‌کنه. در محل کار با افراد ارتباط عالی می‌گیرید با رئیس و مدیر خودتون ارتباط عالی رو میتونید برقرار کنید و از ارتباط با دیگران لذت ببرید.
  • اعتماد به نفس بالا خجالت را از بین می‌بره اگر از اون دسته از افراد هستید که گاهی دچار خجالت میشید و توی شرایط مختلف خجولی شما باعث میشه نتونید حرف‌های خودتون رو بزنید باید روی اعتماد به نفس خودتان کار کنید.
  • کسی که اعتماد به نفس بالایی داره افراد از همنشینی با اون فرد لذت بیشتری می‌برند.

دانلود ویدیو دوم

دانلود ویدیو سوم

دانلود ویدیو چهارم

دانلود ویدیو پنجم

اگر می‌‌خواهی تجربیات خود را درباره موضوعات این فایل بنویسی، لازم است عضو سایت شوی و اگر عضو هستی، می‌توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

از چه چیزی می خواهید مطلع شوید؟
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دلیل باز پرداخت

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x