ارتباط با پشتیبانی

به منظور رفاه حال شما عزیزان، در صورتی که در هنگام کار با وب سایت با هرگونه مشکل یا سوالی مواجه شدید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با پشتیبانی وب سایت در تماس باشید.

پشتیبانی ایتا

09928740184

پشتیبانی واتس اپ

09928740184

پشتیبانی تلگرام

09928740184

پست الکترونیکی

info@alirezatajanbadi.com

سوالات متداول همراه با پاسخ

در بخش شاه کلید و در دسته بندی مشکلات و سوالات استفاده از وب سایت، به تمامی سوالاتی که برای دوستان شما در هنگام استفاده از وب سایت پیش آمده است پاسخ داده این. به منظور مشاهده این دسته از سوالات می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

چگونه عضو سایت شویم؟

برای عضویت در سایت‌، اول از همه لازم است که یک ایمیل داشته باشید و ایمیل شما حتماً فعال باشد. (یعنی ایمیلی نباشد که چند سال پیش ساخته‌اید اما مدتهاست وارد آن نشده‌اید و از آن استفاده نکرده‌اید و بدتر اینکه رمز آن را هم نمی دانید).

نکته مهم: قبل از ثبت نام در سایت مطمئن شوید که شما همه اطلاعات لازم برای دسترسی و ورود به ایمیل خود را دارید. اطلاعاتی مثل  رمز عبور ایمیل خود و …  . برای اینکار اول یک بار وارد ایمیل خود شوید از آن استفاده کنید و از این موضوع مطمئن شوید و سپس اقدام به ثبت نام و عضویت در سایت کنید. در ادامه با مراجعه به این لینک می توانید در سایت ثبت نام نمایید.

چگونه می توانم قیمت محصولات و دوره ها را بدانم؟

بهترین کار این است که از منوی سایت گزینه «محصولات» را انتخاب و وارد صفحه محصولات در سایت شوی.
در این صفحه روی نام هر محصولی که می خواهی کلیک نمایید، تا بتوانید هم قیمت محصول را مشاهده نمایید و هم توضیحاتی را بخوانید که در آن صفحه آمده و به شما اطلاعات کاملی ارائه می دهد که:

  • آیا این دوره برای شما مناسب است؟
  • این دوره چه نقشی در موفقیت شما در آن جنبه از زندگی تان ایجاد می کند؟
  • چگونه می توانید از آن دوره به نتیجه بهتری برسید؟

ضمن اینکه اطلاعات درج شده که در صفحه توضیحات هر محصول آمده، بیش از خواندن یک کتاب، می تواند در آن زمینه به شما کمک کند و آن جنبه از زندگی تان را بهبود دهد.

مشاهده بخش محصولات 

دلیل باز پرداخت